Zaloguj się | Załóż konto

W Twoim koszyku: 0 produktów

Panel konta

Producenci

Informacje

Popularne produkty

Spodnie trekkingowe...

Producent: Milo
Spodnie trekkingowe Milo Vino Lady
319.00 zł
 

Buty Salomon Elios...

Producent: Salomon
Buty Salomon Elios 2 Damskie
379.00 zł
 

Buty Scarpa Mustang...

Producent: Scarpa
Buty Scarpa Mustang Gore-Tex
699.00 zł
 

Regulamin

 

Regulamin ALPMAR Sklep Górski


1.Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Cena obowiązująca w momencie złożenia zamówienia jest wiążąca dla stron transakcji.

2.Zamówienia można składać poprzez sklep internetowy (trzeba posiadać konto poczty elektronicznej), pocztą elektroniczną oraz telefonicznie.

3.W przypadku płatności innej niż przedpłata przelewem warunkiem realizacji zamówienia jest podanie numeru telefonu, umożliwiającego weryfikację osoby zamawiającej. Po przyjęciu zamówienia sprzedawca potwierdzi je telefonicznie lub wysyłając wiadomość e-mail. Sprzedawca może odmówić realizacji zamówienia, którego nie udało się potwierdzić.

4.Klienci posiadający konto poczty elektronicznej są informowani o statusie zamówienia pocztą elektroniczną.

5.Standardowo czas realizacji zamówienia to 1 do 3 dni. W przypadku braku zamówionego towaru w magazynie czas ten może się wydłużyć. Klient jest informowany o tym fakcie pocztą elektroniczną lub telefonicznie.

6.Dowód zakupu (paragon) jest zawsze dołączany do przesyłki. Faktury VAT wystawiamy na prośbę klienta (dane do faktury VAT proszę wpisywać w polu "Dane do faktury" podczas składania zamówienia). 

7.Zamówienia z zadeklarowanym odbiorem osobistym i płatnością przy odbiorze rezerwowane są na 7 dni od daty złożenia zamówienia, po upływie tego czasu zamówienie zostaje anulowane, a zarezerwowany towar wraca do magazynu.

8.Ceny w sklepie internetowym alpmar.pl mogą się różnić od cen w sklepie firmowym ALPMAR Sklep Górski przy ul. Pułaskiego 1 w Mielcu.

9.Za zakupy w sklepie można zapłacić w następujący sposób: 

 -Przelewem na rachunek bankowy ALPMAR Sklep Górski. Numer rachunku znajduje się w e-mailu potwierdzającym zamówienie. Na życzenie wysyłamy fakturę pro-forma (dotyczy odbiorców instytucjonalnych). Płatności przelewem należy dokonać do 7 dni od daty złożenia zamówienia. W razie braku płatności za zamówiony towar, po upływie tego czasu zamówienie zostaje anulowane, a zarezerwowany towar wraca do magazynu. Kurier dostarczający przesyłkę może pobrać kwotę do 5000 zł. Przy wyższych kwotach pobrania kurier zostawia awizo, a przesyłkę trzeba opłacić i odebrać osobiście w najbliższym biurze firmy kurierskiej.

 -Gotówką, przy wyborze opcji „odbiór osobisty”.

10.W uzasadnionych przypadkach rezerwujemy sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia, ograniczenia sposobu płatności lub zażądania przedpłaty. W przypadku konieczności sprowadzenia nietypowego towaru na indywidualne zamówienie możemy także zażądać zaliczki.

11.Staramy się, aby informacje o produktach na stronach alpmar.pl były rzetelne i sprawdzone, nie ponosimy jednak odpowiedzialności za zmiany wprowadzone przez producentów oraz ewentualne błędy w opisie produktów. Informujemy także, że zdjęcia na stronie alpmar.pl nie zawsze do końca oddają charakter i kolorystykę produktów.

 

KOSZT PRZESYŁKI


Zamówiony towar jest dostarczony pocztą kurierską lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy w wysokości wybranej przez siebie opcji dostawy, tj. odbiór osobisty 0 zł, Poczta Polska 10 zł, Kurier 16 zł, Kurier za pobraniem 23 zł. W przypadku dnia promocyjnej wysyłki, koszty wysyłki takie jak ustala promocja ("darmowe", "za połówę ceny", "za złtówkę").

 

GWARANCJA

1.W sklepie oferujemy produkty fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, legalnie wprowadzone na rynek polski.
2.Wszystkie towary posiadają fabryczną gwarancję producenta lub importera.
3.Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie (gwarancje produktów nie obejmują uszkodzeń mechanicznych, spowodowanych działaniem z zewnątrz).
4.W przypadku towarów wadliwych, uszkodzonych fabrycznie bądź niekompletnych gwarantujemy ich wymianę na towar wolny od wad po zweryfikowaniu wadliwego produktu przez sklep, pod warunkiem zgłoszenia uszkodzenia w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa klient.
5. Przebieg reklamacji
5.1 Kupujący odsyła towar na własny koszt, w przypadku wymiany towaru sprzedający
pokrywa koszt wysyłki.
5.2 Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest posiadanie: paragonu oraz zgłoszenia
reklamacyjnego.
5.3 Reklamacje rozpatrywane są wyłącznie pod kontem informacji zawartych w zgłoszeniu
reklamacyjnym. Brak zgłoszenia skutkuje nie uznaniem gwarancji.
5.4 Gwarancja traci ważność w momencie gdy:
5.4.1 dostarczony towar będzie nie kompletny.
5.4.2 kupujący dokonuje montażu i prób naprawy „na własną rękę”. W takich
przypadkach gwarancja będzie anulowana w trybie natychmiastowym i nieodwołalnie.

Wszelkie prawa zastrzeżone © ALPMAR Sklep Górski
realizacja: cupik.net